„VideoGaga“ buvo žinoma lietuviška vaizdo įrašų platforma, kurioje vartotojai galėjo dalintis ir peržiūrėti vaizdo turinį. Ši svetainė, priklausanti bendrovei UAB Forticom, buvo sukurta 2007 metų birželio 3 dieną ir siūlė alternatyvą pasaulinėms platformoms, tokioms kaip „YouTube“. Jos tikslas buvo skatinti lietuvišką turinį ir suteikti vietą Lietuvos kūrėjams.
„VideoGaga“ buvo sukurta Rusijos investicinės bendrovės „Mail.ru“ iniciatyva per Estijoje registruotą įmonę „AS Forticom“. Ši svetainė buvo skirta tik lietuviškam turiniui, įskaitant siužetus apie Lietuvos piliečius, keliaujančius po pasaulį. Nuo pat pradžių svetainė sulaukė didelio vartotojų susidomėjimo, per pirmus gyvavimo metus čia buvo įkelta beveik 255 tūkst. filmukų.
Pagal „Gemius Audience“ agentūros duomenis, 2010 metų kovą „VideoGaga“ užėmė 18 vietą pagal lankomumą, o liepos mėnesį jau pakilo į 8 vietą. Tuo metu ji tapo viena iš populiariausių vaizdo įrašų platformų Lietuvoje, tačiau vis daugiau žmonių rinkosi „YouTube“, kas galiausiai turėjo įtakos „VideoGaga“ likimui.
2011 metais „UAB Forticom“ vadovas Aldas Kirvaitis sėkmingai išpirko socialinius tinklus, tokius kaip one.lt ir grupinis.lt, per naujai įsteigtą bendrovę „Blue Ant Holdings“. Tačiau, nepaisant augančio populiarumo, „VideoGaga“ buvo uždaryta dėl didelių išlaidų, kurios siekdavo 5–10 tūkst. litų per mėnesį. Be to, vartotojai vis labiau rinkosi „YouTube“ kaip patogesnę platformą savo turinio dalijimui.
„VideoGaga“ siūlė įvairias paslaugas, įskaitant:
Nors „VideoGaga“ nebėra aktyvi, jos palikimas ir toliau gyvuoja Lietuvos skaitmeniniame pasaulyje. Ji padėjo sukurti pagrindą būsimoms socialinių tinklų ir vaizdo platformų plėtrai, o jos istorija yra puikus pavyzdys, kaip skaitmeninės technologijos gali paveikti vietinę kultūrą ir ekonomiką.
Daugiau informacijos apie „VideoGaga“ galite rasti čia. Be to, jei ieškote būdų, kaip efektyviai valdyti savo socialinius tinklus, rekomenduojame perskaityti šį straipsnį apie Distribucijų Sutartis: Esmė, Rūšys ir Praktiniai Patarimai Verslininkams.