Atsiliepimai apie tickets.lt: Klientų Patirtis ir Nuomonės

Sužinokite, ką klientai mano apie tickets.lt, internetinę kelionių agentūrą. Perskaitykite įvairias atsiliepimų nuomones ir patirtis, kad išvengtumėte galimų nepatogumų.

Atsiliepimai apie tickets.lt: Klientų Patirtis ir Nuomonės

Internetinė kelionių agentūra tickets.lt sulaukia įvairių klientų atsiliepimų, kurie apima tiek teigiamas, tiek neigiamas patirtis. Nors yra žmonių, kurie džiaugiasi paslaugomis, kiti skundžiasi dėl didelių mokesčių ir prasto aptarnavimo. Šiame straipsnyje apžvelgsime keletą klientų atsiliepimų, kad galėtumėte geriau suprasti, ko tikėtis užsakant bilietus šioje platformoje.

Teigiami Atsiliepimai

Daugelis klientų, kurie pasinaudojo tickets.lt paslaugomis, giria greitą ir efektyvų klientų aptarnavimą. Pavyzdžiui, Jonas rašo, kad Marta jam padėjo gauti refundaciją po to, kai jis jau sumokėjo už kelionę, ir tai buvo labai palankus sprendimas.

Kitas klientas, Audrius, teigia, kad Yuliana greitai atsakė į jo užklausą, kai jis turėjo klausimų apie bilietus. “Nesitikėjau, kad informacija bus suteikta taip greitai”, – sako jis. Tokie atsiliepimai rodo, kad tickets.lt stengiasi užtikrinti, jog klientai gautų reikiamą informaciją kuo greičiau.

Neigiami Atsiliepimai

Tačiau ne visi atsiliepimai yra teigiami. Smiltė Naujokaitytė rašo, kad ji patyrė sukčiavimą, kai bandė atgauti pinigus už bilietus likus dviem dienoms iki skrydžio. Ji teigia, kad agentūra nurodė, jog grąžinimas neįmanomas, nes mokesčiai viršijo bilietų kainą. “Neįtikėtina”, – pabrėžia ji, ir ragina kitus vengti šios agentūros.

Dar vienas klientas, Monika Valančiūtė, skundžiasi, kad po metų nesulaukė grąžinimo už bilietus, kurie buvo atšaukti. Ji gavo informaciją iš Ryanair, kad pinigai buvo pervesti tickets.lt, tačiau agentūra tvirtina, kad vis dar laukia atsakymo iš oro linijų. “Nesu tikra, ar kada nors atgausiu savo pinigus”, – sako Monika.

Tikri Pavyzdžiai iš Klientų

  • Edvinas: “Prieš apmokant bilietus, svetainėje buvo nurodyta, kad bagažas įskaičiuotas. Po apmokėjimo teko mokėti papildomai už bagažą. Agentūra nieko nedarė, kad išspręstų šią problemą.”
  • Vytenis Jakubauskas: “Pirkau bilietus į Briuselį, tačiau mano sėdynės buvo pakeistos tris kartus. Klientų aptarnavimas net nesuprato mano problemos.”
  • Tomas Rimkus: “Pirkau bilietą ir ryte gavau pranešimą, kad mano skrydis nebuvo užsakytas, nors už jį sumokėjau. Turėjau pirkti naują bilietą už dvigubai didesnę kainą.”

Klientų Aptarnavimas

Viena iš pagrindinių problemų, su kuriomis susiduria tickets.lt klientai, yra klientų aptarnavimo kokybė. Dauguma atsiliepimų rodo, kad dažnai reikia ilgai laukti atsakymų arba jų išvis negauti. Radvilė Stat rašo, kad po skrydžio atšaukimo ji sulaukė tik bendrų atsakymų ir niekas nepadėjo išspręsti problemos.

Tačiau yra ir klientų, kurie džiaugiasi, kad gavo greitus atsakymus. Gintarė Juodvalkytė sako, kad Marta buvo labai maloni ir greitai atsakė į visus jos klausimus. “Aptarnavimas buvo puikus, tačiau man reikėjo daugiau informacijos, kurią turėjau gauti anksčiau”, – priduria ji.

Apibendrinimas

Šiuo metu tickets.lt paslaugos sulaukia įvairių atsiliepimų, todėl prieš užsakant bilietus rekomenduojama atidžiai apsvarstyti visus galimus aspektus. Nors kai kurie klientai džiaugiasi greitu aptarnavimu ir sklandžiu užsakymo procesu, kiti susidūrė su rimtomis problemomis ir nepatogumais. Prieš priimdami sprendimą, verta pasidomėti šios agentūros atsiliepimais ir galimybėmis, kad išvengtumėte galimų nemalonių situacijų.

Daugiau informacijos apie tickets.lt aptarnavimą galite rasti čia.

tickets.lt svetainės ekranas


Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *