2008-2010 metų recesija nebuvo palanki Ford Mondeo. Automobilių pirkimai sumažėjo, o pirkėjai rinkosi arba mažesnius, pigesnius modelius, arba automobilius su prestižiniais ženklais, siekdami sumažinti finansinę riziką. Dėl to Ford naujasis Mondeo nesulaukė didelio susidomėjimo. Reaguodama į tai, Ford 2011 metais atnaujino ir patobulino automobilį, siekdama pritraukti UK pirkėjų dėmesį.
Ford Mondeo MK3 buvo siūlomas įvairiose versijose: 5 durų hečbekas, 5 durų universalas su 1.6, 2.0 litrų benzininių ir 1.6, 2.0, 2.2 litrų dyzelinių variklių variantais (Edge, Graphite, Zetec, Titanium, Titanium X ir kt.).
Ford turėjo galvoti, kaip padidinti pardavimus šeimos hečbekų segmente. Nors MK3 Mondeo, pristatytas 2007 metais, pasižymėjo puikiomis vairavimo savybėmis, patrauklia išvaizda ir gausybe įrangos, pirkėjai vis tiek jo nesirinko. Ford tobulino variklius, tačiau susidomėjimas išliko menkas, todėl 2011 metais atlikti rimtesni atnaujinimai.
Nuo 2011 metų modeliai siūlė 120 ir 160 AG 1.6 Ti-VCT benzininius variklius, 145 AG 2.0 litro Duratec variantus, taip pat efektyvius 203 ir 240 AG 2.0 litro EcoBoost benzininius variklius. Dyzeliniai variantai turėjo 140 arba 163 AG Duratorq 2.0 litrų variklius, o 200 AG 2.2 litrų dyzelinis variklis tapo populiarus tarp pirkėjų.
Prieš šią kartą, Ford automobiliai dažnai atrodė šiek tiek per daug funkcionalūs. Tačiau atnaujinta MK3 Mondeo versija turėjo drąsesnį trapezoidinį priekį, LED dienos žibintus ir labiau skulptūrinį variklio dangtį.
Nors vidaus apdaila nebuvo visiškai BMW ar Audi lygio, Ford sugebėjo pasiekti itin aukštą standartą, naudodama kokybiškas medžiagas, aliuminio dekoro elementus ir pianino juodą laką.
Didelis automobilio dydis ypač jaučiamas gale, kur trys suaugę keleiviai turi pakankamai vietos, palyginti su konkurentais, kaip Audi A4 ar BMW 3 serija. Atidarius duris, erdvė yra didelė ir lengvai prieinama.
Bagažinėje yra 528 litrų talpa, kuri gali augti iki 1448 litrų, jei atlošite gale esančius sėdynes. Universalas siūlo dar daugiau vietos: 542 litrų bagažinėje, didėjant iki 1733 litrų.
Naudotų Ford Mondeo kainos gali svyruoti priklausomai nuo modelio ir būklės. Vidutinė kaina už gerai išlaikytą 61-ąjį numerį pasižymintį dyzelinį Mondeo gali būti apie 7500 svarų.
MK3 Mondeo yra žinomas dėl savo patikimumo, tačiau vis tiek reikėtų patikrinti, ar veikia be rakto įėjimo ir užvedimo sistema. Automobilio variklis turėtų būti patikrintas, ar nėra nuotėkio ir ar jis veikia sklandžiai.
Pavyzdžiui, įbrėžus priekinius sparnus, remonto išlaidos gali siekti apie 275 svarus, o priekinio stiklo – apie 180 svarų. Dyzelio variklių problemos gali sukelti didesnes išlaidas, jei reikia keisti purkštukus ar smagračius.
Vairuodami Mondeo, jausitės saugiai ir stabiliai. Automobilis reaguoja į vairą, tačiau tik iki tam tikro lygio, o stabilumo kontrolės sistema užtikrina papildomą saugumą.
Ši Ford Mondeo versija nesulaukė teisingo dėmesio rinkoje dėl ekonominės krizės ir ankstyvo naujo modelio paskelbimo. Nepaisant to, ji buvo gerai vertinama tiek žurnalistų, tiek pirkėjų, todėl šiandien tai gali būti puikus pasirinkimas ieškantiems naudoto automobilio.