Swedbank interneto bankas siūlo patogias finansines paslaugas, tačiau svarbu žinoti, kaip tinkamai naudotis šiuo įrankiu. Nuo 2021 m. kovo 23 d. „Swedbank“ interneto bankas nebepalaiko Internet Explorer naršyklės. Visi vartotojai, siekdami užtikrinti sklandų paslaugų naudojimą, turėtų perjungti į Google Chrome, Mozilla Firefox arba naujausią Microsoft Edge versiją.
Prisijungimui prie interneto banko būtina naudoti patikimą naršyklę. Jei jūsų naršyklė nepalaikoma, paslaugos gali būti ribotos, o tai gali trukdyti atlikti mokėjimus ar patvirtinti operacijas kitose svetainėse, tokiose kaip latvija.lv. Rekomenduojame atnaujinti naršyklę arba kreiptis į IT specialistus dėl pagalbos.
Jei kyla klausimų ar problemų, Swedbank siūlo klientų aptarnavimo paslaugas telefonu. Galite susisiekti su klientų aptarnavimo centru +371 67 444 444, kur bus suteikta visa reikalinga informacija.
Šiuo metu Swedbank siūlo ISIC kortą, kuri yra ne tik bekontaktė mokėjimo kortelė, bet ir nuolaidų bei moksleivių pažymėjimas. Pasinaudokite specialiu pasiūlymu ir užsisakykite ISIC kortą interneto banke iki rugsėjo 29 d. – pirmus metus ji bus nemokama!
Norėdami sužinoti daugiau apie saugų mokėjimą ir paslaugas, apsilankykite:
Prieš pasirašydami bet kokią sutartį, perskaitykite atitinkamų paslaugų sąlygas. Swedbank siūlo platų finansinių paslaugų spektrą, įskaitant lizingo, pensijų ir investicijų paslaugas.
Jei norite sužinoti daugiau apie nekilnojamojo turto pirkimo galimybes, siūlome perskaityti mūsų straipsnį Nekilnojamojo Turto Pirkimas Latvijoje: Šiuolaikinės Galimybės ir Tendencijos.
Swedbank nuolat atnaujina savo paslaugas ir siūlo naujoves, todėl rekomenduojame sekti naujienas, kad būtumėte informuoti apie naujausius pasiūlymus ir paslaugas.