Swedbank siūlo patogų interneto bankininkystės sprendimą, kurio pagalba galite valdyti savo finansus saugioje ir modernioje aplinkoje. Nuo 2021 metų kovo 23 dienos Swedbank interneto bankas nebepalaiko Internet Explorer naršyklės. Šis sprendimas buvo priimtas siekiant užtikrinti geresnę saugą ir vartotojų patirtį.
Norint prisijungti prie Swedbank interneto banko, rekomenduojama naudoti Google Chrome, Mozilla Firefox arba naujausią Microsoft Edge versiją. Jei norite sužinoti, kaip įdiegti šias naršykles, daugiau informacijos rasite mūsų svetainėje.
Jei turite klausimų ar reikia pagalbos, galite kreiptis į Swedbank klientų aptarnavimo liniją +371 67 444 444. Mūsų komanda visada pasiruošusi jums padėti.
Swedbank interneto bankas siūlo platų paslaugų spektrą, įskaitant:
Naudojant Swedbank interneto banką, jūsų duomenys ir finansai yra saugūs. Mes taikome daugiasluoksnę duomenų apsaugos sistemą, kuri neleidžia nesankcionuotiems asmenims prieiti prie jūsų paskyros. Jūsų interneto bankas gali būti pasiekiamas tik naudojant unikalius autentifikavimo kodus, kurie generuojami naudojant įvairius autentifikavimo įrankius, pvz., Smart-ID arba kodų generatorių.
Swedbank nuolat siekia tobulinti savo paslaugas, todėl planuoja atnaujinti interneto banką, kad jis būtų dar modernesnis ir patogesnis. Naujoje versijoje bus:
Jei kyla klausimų dėl Swedbank interneto banko naudojimo, galite rasti atsakymus mūsų dažnai užduodamų klausimų skiltyje. Pavyzdžiui:
Norėdami sužinoti daugiau apie Swedbank ir jo teikiamas paslaugas, apsilankykite mūsų svetainėje, kur rasite:
Jei ieškote patarimų, kaip išvengti finansinių apgavysčių, rekomenduojame perskaityti mūsų straipsnį apie finansinių apgavysčių užkardymą.
Pasirinkdami Swedbank, jūs pasirinkate patikimą partnerį, kuris padės jums valdyti savo finansus modernioje ir saugioje aplinkoje. Nepamirškite atnaujinti savo naršyklės ir operacinės sistemos, kad galėtumėte naudotis visomis interneto banko galimybėmis.