„Tele2“ išleido naują reklamos seriją, kurioje vėl pasirodė mėgstami „Teledueto“ herojai, pristatydami naują dainą, skirtą 5G namų internetui. Ši daina, atlikta „modern country“ stiliumi, yra dalis tęstinės reklamos kampanijos, kuri turėtų pritraukti įvairaus amžiaus auditoriją.
**Naujoji Reklama: Kas Yra „Teleduetas“?**
Rugsėjo 29 dieną eteryje pasirodė nauja „Teledueto“ daina, kurioje charizmatiški personažai džiaugiasi „Tele2“ 5G namų internetu, teigdami, kad jis yra ne tik greitas, bet ir prieinamas visiems. Šioje reklamoje grupė įsijautė į linksmus kaubojų vaidmenis, juodami žirgais ir atlikdami smagią choreografiją.
Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė, pabrėžia, kad šios reklamos akcentas – ne tik greitis, bet ir konkurencinga kaina: „Siekdami užtikrinti, kad mūsų klientai gautų ne tik greitą, bet ir nebrangų internetą, stengiamės patenkinti visus jų poreikius, neištuštindami jų piniginių.“
**„Teledueto“ Dainų Tęstinumas**
Prieš dvi savaites pirmasis „Teledueto“ kūrinys jau spėjo sulaukti didelio populiarumo. Šiame muzikiniame klipą primenančiame reklamos formate, kuris buvo atliktas „electro rock“ stiliumi, dainuojama apie patikimą ir greitą 5G internetą, o siužetas vystėsi namų aplinkoje.
Kiekvienas „Teledueto“ kūrinys yra unikalus, jis atspindi skirtingus muzikos stilius ir situacijas, susijusias su namų interneto naudojimu. „Visi mūsų reklaminiai klipai yra įkvėpti pasaulinių muzikos tendencijų ir sukurti specialiai „Teleduetui“. Kiekviena daina bus atliekama skirtingu stiliumi, o veiksmas vyks vis kitokiose aplinkose,“ – pasakoja A. Žilinskaitė.
**5G Tinklo Plėtra**
„Tele2“ nuolat plečia savo 5G tinklą, jau turėdama stotis 56 savivaldybėse ir padengdama 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija žavi dideliu greičiu ir galimybe perduoti didelius duomenų kiekius.
Reklamos kūrėjai – agentūra „NEW!”, o gamyba rūpinosi „Zest Production House“, režisavo Ignas Jonynas.
**Reikšmingas Grįžimas: „Ir Turtuoliai Taupo“**
„Tele2“ taip pat paskelbė apie grįžimą su legendine reklama „Ir turtuoliai taupo“. Po 7 metų pertraukos, herojai sugrįžo, kad pristatytų greitą ir pigų „Tele2“ 5G namų internetą.
„Daugelis mano, kad šios reklamos kuriamos užsienyje, tačiau visos jos buvo sukurtos Lietuvoje, talentingų kūrėjų komandos,“ – sako Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.
Per 8 metus buvo nufilmuota 129 reklamos serijos, o naujausia reklama tapo kulminacija viso serialo.
**Kūrybos Komanda ir Herojų Grįžimas**
Režisierius Kęstutis Gudavičius, dirbęs prie šio projekto visus 8 metus, pasakoja, kad grįžti į aikštelę buvo malonu: „Per visus tuos metus mes tapome tikrai artima komanda, tarsi viena didelė šeima.“
Herojų atranka buvo vykdoma Latvijoje, siekiant rasti ryškius veidus, kurie nebūtų siejami su kitais vaidmenimis. „Norėjome, kad žiūrovai matytų naujus, įsimintinus veidus“ – teigia K. Gudavičius.
**Kuriozinės Situacijos Filmavimo Metu**
Per ilgą filmavimo laikotarpį nutiko daug kuriozinių situacijų. Normunds Laizans, vaidinęs Viktorą, prisimena, kaip jis neturėjo paso, tik jo kopiją, kai keliavo į Lietuvą filmavimo metu. Tačiau jo žinomumas padėjo jam praeiti pro sieną.
Lauris Dzelzitis, vaidinęs Sidą, taip pat turi smagių prisiminimų apie filmavimus. Viena iš jų – kai jis su triko šokinėjo ant batuto ir netikėtai nukrito, o visa komanda nuščiuvo.
**5G Interneto Privalumai Herojams**
Herojai prisipažįsta, kad 5G ryšys jiems nėra naujiena. Normunds Laizans sako, kad jis jau naudoja 5G ryšį namuose: „Tai puiki technologija, labai greita ir kokybiška.“
Ieva Plavniece, vaidinusi Kasandrą, pabrėžia, kad 5G ryšys labai pagerina ryšio paslaugas: „Džiaugiuosi, kad turime tokias technologijas, kurios leidžia mums bendrauti greičiau ir efektyviau.“
**Išvados ir Ateities Planai**
„Tele2“ ir toliau planuoja plėsti savo 5G tinklą, teikdama kokybiškas ir pigius paslaugas. Su naujomis reklamomis ir partnerystėmis su žinomais muzikos atlikėjais, „Teleduetas“ žada ne tik pramogauti, bet ir informuoti savo klientus apie naujausias technologijas.
Naujoji „Tele2“ kampanija ne tik grąžina senus herojus, bet ir pristato šiuolaikines komunikacijos galimybes, jungdama pramogas su praktiniais sprendimais. Daugiau informacijos apie specialius pasiūlymus ir sąlygas galima rasti operatoriaus interneto svetainėje.