Tele2 yra populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje, teikiantis platų paslaugų spektrą tiek privatiems, tiek verslo klientams. Viena iš pagrindinių paslaugų, kurias siūlo Tele2, yra savitarnos svetainė, leidžianti klientams patogiai ir greitai valdyti savo paslaugas. Ši svetainė—mano.tele2.lt—yra sukurta atsižvelgiant į kliento poreikius, suteikiant galimybę tvarkyti savo sutartis, peržiūrėti sąskaitas ir gauti naujus pasiūlymus.
Norint pradėti naudotis Tele2 savitarna, pirmiausia reikia prisijungti. Procesas yra labai paprastas:
Prisijungę prie savitarnos, galėsite:
Jei norite pridėti naujų Tele2 paslaugų, procesas taip pat yra labai paprastas:
Jei pamiršote slaptažodį, galite jį atkurti šiais žingsniais:
Be savitarnos svetainės, galite naudoti ir mobilioji aplikaciją „Mano Tele2“. Ši aplikacija yra prieinama tiek „Android“, tiek „iPhone“ naudotojams ir leidžia:
Jei iškiltų klausimų, į kuriuos patys negalite rasti atsakymo, pasinaudokite dirbtinio intelekto asistente „Rūta“. Ji yra prieinama visą parą ir gali atsakyti į daugiau nei 1700 klausimų, įskaitant:
Įsigijus naują išmanųjį telefoną, Tele2 siūlo 3 mėnesių telefono draudimą nemokamai. Tai puiki galimybė apsisaugoti nuo galimų nuostolių ar sugadinimų.
Daugiau informacijos apie Tele2 paslaugas ir savitarną galite rasti Tele2 svetainėje, „Tele2“ salonuose arba paskambinę telefonu 117.
Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip valdyti savo asmeninius finansus, rekomenduojame perskaityti šį straipsnį: Kaip Pasiruošti Techninei Apžiūrai: Visi Svarbiausi Aspektai.